eWniosekPlus

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy,że aplikacja eWniosekPlus będzie poprawnie działała na przeglądarkach:
Firefox 53.x, Chrome 58.x, Opera 45.x lub w wersjach wyższych.

Przed każdorazowym rozpoczęciem pracy w aplikacji eWniosekPlus zalecane jest wyczyszczenie ostatniej historii w przeglądarce internetowej.


INSTRUKCJA WYPEŁNIANIA WNIOSKU O PRZYZNANIE PŁATNOŚCI W APLIKACJI eWniosekPlus 2019 - otwórz

Komunikaty o dostępności systemów teleinformatycznych ARiMR


Dostępność aplikacji eWniosekPlus

Poniedziałek - Piątek

Aplikacja dostępna całodobowo z wyłączeniem przerw serwisowych,
podczas których aplikacji będzie niedostępna.

Przerwy serwisowe:
Wtorek 22:00 - 2:00
Czwartek 22:00 - 2:00

Sobota

Aplikacja dostępna w godzinach: 5:00 - 22:00

NiedzielaAplikacja dostępna w godzinach: 5:00 - 24:00

Powyższe przerwy mogą się przedłużyć w zależności od długości przerwy serwisowej które będzie się odbywać w danym dniu. O zmianach w dostępności eWnioskuPlus będziemy na bieżąco informować tak jak to się odbywało do tej pory.

Potrzebujesz pomocy zapraszamy do Portalu Centrum Pomocy - otwórz

Numery infolinii telefonicznej:
800 38 00 84 (połączenie bezpłatne)
22 5950610 (połączenie płatne zgodnie z taryfą operatora)

Konfiguracja stacji klienckiej umożliwiająca korzystanie z aplikacji eWniosekPlus