Skargi i wnioski

W sprawach skarg i wniosków przyjmują:

  1. W Centrali ARiMR - z upoważnienia Prezesa ARiMR- Dyrektor właściwej komórki organizacyjnej ds. skarg i wniosków, w każdy poniedziałek, w godz. 14:30 -16:30, po uprzednim umówieniu, przez osobę zainteresowaną terminu spotkania. Termin spotkania można umówić telefonicznie dzwoniąc pod nr tel. (22) 595-08-04.
  2. W Oddziałach Regionalnych ARiMR - Dyrektorzy OR, lub wyznaczeni zastępcy, w każdy poniedziałek, w godz. 14.30 - 16.30, po uprzednim umówieniu, przez osobę zainteresowaną terminu spotkania.
  3. W Biurach Powiatowych ARiMR - Kierownicy BP lub wyznaczeni zastępcy, w każdy poniedziałek, w godz. 14.30 - 16.30, po uprzednim umówieniu, przez osobę zainteresowaną terminu spotkania.

Numery telefonów do Oddziałów Regionalnych ARiMR oraz Biur Powiatowych ARiMR dostępne są w zakładce Oddziały Regionalne - otwórz

W pozostałe dni tygodnia, w godzinach pracy jednostek organizacyjnych, w sprawach skarg i wniosków, przyjmują:

  • w Centrali ARiMR - Dyrektor właściwej komórki organizacyjnej ds. skarg i wniosków,
  • w Oddziałach Regionalnych ARiMR - Kierownicy właściwych komórek organizacyjnych ds. skarg i wniosków w OR,
  • w Biurach Powiatowych ARiMR - Kierownicy BP lub wyznaczeni zastępcy.