Pomoc

W przypadku pytań dotyczących eWniosekPlus prosimy o kontakt:

Infolinia eWniosekPlus: (22) 5950260  czynna w dni robocze, w godz. 7:00 - 19:00
lub e-mail:
ewniosek@arimr.gov.pl

 Pytania oraz zgłoszenia błędów związanych z aplikacją eWniosekPlus można dokonać za pomocą portalu Centrum Pomocy dostępnego pod adresem:

 POMOC.ARIMR.GOV.PL

Informujemy, że dla poprawnego działania systemu teleinformatycznego ARiMR konieczne jest odpowiednie skonfigurowanie komputera oraz przeglądarki internetowej. Prosimy o zapoznanie się z dołączoną instrukcją (otwórz). W przypadku stwierdzenia błędu w działaniu aplikacji eWniosekPlus prosimy o rejestrację zgłoszeń w Portalu Pomocy lub przesłanie na adres e-mail: ewniosek@arimr.gov.pl następujących informacji:

  • imię i nazwisko osoby, która stwierdziła błąd w aplikacji oraz nr telefonu umożliwiający kontakt z tą osobą;
  • login do aplikacji osoby, która stwierdziła błąd;

  • data i godzina wystąpienia błędu;

  • skopiowany link, za pomocą którego zalogowano się do aplikacji;

  • typ i wersja przeglądarki internetowej, która była używana, gdy wystąpił błąd;

  • krótki opis stwierdzonego błędu;

  • opis wykonywanej w aplikacji ścieżki, która zakończyła się wystąpieniem błędu;

  • zrzut z ekranu, jeżeli wyświetla się komunikat błędu (przy wyświetlonym komunikacie błędu nacisnąć klawisz Print Screen, otworzyć edytor tekstów, wkleić i zapisać);